Leírás
Az eszköz az OBDII szabványnak megfelelő összes jármű motorjának diagnosztizálására szolgál, 12V feszültséggel és szabványos 16 tűs csatlakozóval.
- Tápfeszültség: 8V – 25V
- Működési áram: 52mA
- Működési hőmérséklet: -20°C-tól 70°C-ig
- Tárolási hőmérséklet: -30°C-tól 80°C-ig
- Kijelző: 128x64px felbontású, egyszínű, háttérvilágítással rendelkező LCD
- Nincs szükség akkumulátorra vagy elemre – az OBDII csatlakozón keresztül kap áramot az autóból
- Erős, törhetetlen 63 cm-es kábel
- Azonnal használatra kész a csatlakoztatás után
- Méretek [hossz x szélesség x magasság]: 115x70x20mm
Funkciók listája:
- Kétszintű diagnosztika: motor és sebességváltó
- Gyors hibajelzés LED-ekkel: zöld, sárga, piros
- Motorhiba kódjainak olvasása vagy törlése és a hiba leírásának megjelenítése
- Jármű azonosító számának (VIN) olvasása
- Kalibrációs azonosító számának (ID) olvasása
- Kalibrációs ellenőrző számának (CVN) olvasása
- Több nyelv támogatása
- OBD-II hibakódok olvasása és törlése: P0, P2, P3, U0, valamint márkaspecifikus kódok: P1, P3, U1
- CHECK ENGINE lámpa törlése
- Fagyasztott képkockák megtekintése
- Motor működési paramétereinek valós idejű monitorozása – LIVE DATA
- Hibakódok jelentésének ellenőrzése
- Adatfolyam információk megjelenítése az érzékelőkből, 249 típusú paraméter támogatása
- Fagyasztott képkocka adatok és I/M állapot (kibocsátással kapcsolatos rendszerek állapota) megjelenítése
Az eszköz az alábbi protokollokkal kompatibilis:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud)
- ISO14230-4 KWP (5 bit init, 10.4 kbaud)
- ISO14230-4 KWP (gyors init, 10.4 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29 bit, 500 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11 bit, 250 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29 bit, 250 kbaud)
Mit nem tud az eszköz:
- Nem támogatja: Renault Clio 2, Renault Megane 1, Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Opel Corsa C, Dacia Logan, Volkswagen Golf V és IV, Skoda 1.2 MPI és 1.4 MPI Siemens
- Nem égeti ki a DPF-et
- Nem állítja vissza az AIRBAG és biztonsági öv hibákat
- Nem törli az ABS, ESP hibákat
- Nem teszi lehetővé az injektorok kódolását
- Nem támogatja a teherautókat és az orosz autókat
Tápfeszültség | 8V – 25V |
Működési áram | 52mA |
Működési hőmérséklet | -20°C-tól +70°C-ig |
Tárolási hőmérséklet | -30°C-tól +80°C-ig |
Kijelző | 128x64px felbontású, egyszínű, háttérvilágítással rendelkező LCD |
Méretek [hossz x szélesség x magasság] | 115 x 70 x 20 mm |
Még nincsenek értékelések.